星期六, 9月 23, 2006

越黎越懶寫...

大檸樂, 覺得自己又開始有少少懶寫 Blog, 曾經我經歷過一段時間忙到嘔無乜點寫, 但係寫寫下KEEP番實在覺得記得自己一D特別野既重要性, 再加上番轉頭睇番個陣時個陣會心微笑既感覺, 實在係一種好大既原動力令我又再繼續寫... 不過呢排個人實在大累, 唯有減少寫既次數, 但係每次都寫番多少少俾自己睇下.. 話說上個WEEK個人幾開心, 點知到左星期一二因為唔係咁舒服心情麻麻左D, 身體一唔好就好易諗埋D唔開心野, 變左個人都DOWN左少少.. 但係到番呢個禮拜尾, 我D心情又番哂黎: ) 話說星期四去左LKF, 同一班 Master 既同學仔第一次出去玩, 本身我已經嚮HAHA同個朋友吹陣水黎個Happy hour, 之後食D野先 join 番佢地一齊玩, 估唔到又幾正, 其實除左我一個係local之外佢地都唔係香港人, 我當然盡哂地主之儀同佢地介紹下LKF, 可惜星期四, 人唔算好多, 俾唔到佢地睇LKF最繁榮既一面, 唔少得cheer一齊飲野, 我嚮度諗講乜既時候就爆左一句 "Welcome to Hong Kong", 哈哈, 個感覺都唔錯!! 可能呢班人都真係後生仔女, 嘩, 飲左少少就開始衝出去跳舞, 仲要係我地去 initiate 其他人一齊玩, 竟然由佢地黎攪氣氛, 我都真係始料不及, 開頭仲驚因為太少人悶親佢地, 估唔到可以 natural high + 攪埋氣氛, 實在都真係無得頂!! 哈哈, 至於我?? 老啦老啦..., 玩陣都要抖下, 哈哈, 玩到咁上下仲要早少少走, 無計啦, 第日仲要番工架嘛, 不過都非常Enjoy!~ 期待下次星期五/六去玩!~ 玩左一日, 到左星期五, 工作既野咪講啦, 放左工, 哈, 講下夜晚~ 好難得一次過約左十幾個IE既同學仔出黎食飯, 其實我都估唔到大家都仲係咁好玩..., 無錯我認有時我真係唔想約太多人, 始終有D會係熟D有D會係無咁熟, 少D人可以傾到計D, 但係有時間唔中約下多D人出黎食飯吹水玩, 又係另一種感覺, 可能我始終都係鐘意熱鬧D....哈哈~~但係...下次搵其他人一齊約啦, 次次都係我攪....頂, 哈哈!! 發覺對住呢班人我真係變得好多野講, 成日都係我同NJ一唱一和, 講真其實係攪緊氣氛架, 哈哈, 大家玩得開心我不知幾想可以唔駛出聲又可以一齊大笑大叫, 呵呵~ 呢班朋友NJ講話一定要珍惜.., 我當然AGREE, 不過.., 其實每一個關係我都希望珍惜的 :) 由於佢地都唔係太好酒精類東西, 我地好多時都係以甜品作尾場, 其實都唔錯, 同佢地食飯唔太駛care食物質素/安排, 佢地都係無乜要求個班, 哈哈, 不過無所謂啦, 食野係配角, 吹水講笑玩先係主菜~~ 呢排因為要讀書所以一個星期總會有兩晚係唔得閒, 反而變得更加珍惜每一晚既時間, 唔..., 黎緊又要諗下星期三五六日點樣玩先!!~

1 則留言:

匿名 說...

班同學咁攪野? 下次叫埋我出黎啦, 哈哈 ...

我都未去過有舞場既 bar ...