星期一, 9月 18, 2006

心情麻麻...

今日真係唔知發生咩事.., 個人個心情真係好似麻麻地咁.... 照計應該唔會, 因為上星期其實都過得幾開心, 好充實... 但係今日個人真係唔知點形容, 可能因為今日發現自己好似有少少胃痛... 舊同事認為我係因為有壓力所以會係咁.. 不過我真係唔知點解覺得照計應該係無咁大壓力..., 唔通我處理壓力既能力有咁差咩?? 當然經過星期六晚瘋狂一夜身體可能差左, 睇怕我都真係要認真D關心下自己個身心... 做野方面其實唔係大問題..., 只係今日做完野番黎聽到有一句說話令我個人又再有少少心情麻麻... 其實我今日食Lunch先同同事講完我做得幾開心, 應該仲會繼續做落去, 之後雖然我加番句話不過都唔排除可能三個月後我又唔係咁講... 但係我無諗過係三個鐘後我已經有呢個諗法...會唔會快左少少?? 今晚個感覺麻麻地..., 究竟我自己想點?? 唉, 我都覺得自己煩呀... 好..., 呻完哂, 積極番少少... 今晚仲要做功課, 做完有時間..., Update下自己個資料!!!!! 俾番個 Planning 自己, 一定要跟番個 Planning去做我先會有番個方向!~

1 則留言:

匿名 說...

Billy,我也来留个言。你很上进啊,希望你工作也有好心情,CFA, 一起加油吧!!