星期五, 9月 29, 2006

無線電視收費台之上門推銷

今晚番到屋企, 嚮我仲嘆緊我既晚餐既時候, 獨居既我竟然聽到門鐘響, 心諗唔通老母番黎睇下我餓死未?? 拿拿臨走去開門睇下....嘩...竟然有一名妙齡少女 (算啦...其實都係麻麻)禁我門鐘, 心諗...唔係掛, 竟然 X!#(*)$%*)# (下刪一百字)..... 原來.....話俾我知佢係無線電視既, 上黎主要係想同我講我住緊個度有個試播, 問我有無收到information, 佢話可以幫我嚮電視度SET番, 可以唔駛錢睇多40幾個台..., 小弟心諗, 你試播都係一兩個月, 算啦, 有著數又唔駛錢又有靚女入黎SELL我, 咪等佢入黎搞下我.....個電視囉, 請佢坐低, 俾埋個遙控器佢玩下囉... 佢又係咁易做下戲睇下我SET左邊D台, 就欏左佢本 promotion book 出黎同我講解下, 主要係問下我睇開乜啦.., 我咪話睇波呀, 新聞呀, 電影呀等等囉, default 答案架啦我估.., 佢就食住條水話啦, 我地新聞半個鐘UPDATE, 好過有線兩個鐘喎, 足球我地有4隊波自己既TV, 有得睇番 "轉播" 喎, 鐘意睇明星o岩哂, 仲有其他乜Q法甲英冠喎...等等..., 電視又有4條CHANNEL, 講到天上有地下無咁... 之後仲要講埋有志雲飯局咁巴閉, 不停咁SELL我..., 埋到尾仲講有18個月試播, 又話想可以大眾化咁每個家庭有得睇...., 到最後終於露出狐狸尾巴..... 原來...咪又係要 "每日3個幾" 去租佢部機..., 頂.., 懶係有skills咁, 化整為零, 巧立明目, 咩Q每日幾錢, 係租機唔係俾錢睇..., 大佬呀, 我話哂都sell屎出身...., 唔係唔知你想點呀嘛?? 當然啦, 我見咁好玩梗係玩耐少少... 咁我咪話囉, 有線咁多台我又睇唔哂, 英超我最鐘意你地又無, 新聞我又唔駛咁turbo半粒鐘update, 電視又唔係我主彩, animax, 東森, discovery, national geographic 有線又有, 頂哂龍咪有線個娛樂台要聽國語, 你個聽廣東話囉...我頂, 你又唔好彩啦, 我想學國語嘛...., 咩鬼野電影咩鬼野劇集...我心諗, 我要睇你估我無方法?? 唉..., 我將佢D selling point 逐一擊破, 佢都好盡力咁不停咁SELL我話可以多D選擇喎, 我咪話囉, 我自己一個人住, 屋企時間都少, 已經有埋有線, 再加你個野一個月一舊水, 我一個WEEK都唔知睇唔睇到1個鐘, 1個鐘cost me $25?? 係咪貴左D呀?? 結果...我就同佢講不如你FREE俾我睇呀, 反正你地有賣廣告, 成本唔係問題喎..., 一係我俾按金啦, 我唔睇俾番部機你時你退番錢俾我.., 俾舊錢你去做investment喎..., 幾抵?? 當然佢彩我都傻啦, 哈哈, 我都係純綷玩下野..., 佢又好無癮咁走囉...哈哈 作為 Gentleman 既我咪係咁易講下話唔好意思打攪左佢咁多時間囉, 盡哂力啦, 哈哈..., 佢遇著我呢D習慣哂香港消費模式又無乜fantasy購買消費慾既人, 仲要鬼咁理智, 轉數快, 仲要做開sales既我....都算佢唔好彩lu.... 哈..., 其實我都幾 Enjoy 人地 sell 我個下既..., 有時可以學下人地D skill set, 但係...要 sell 到我其實我自己覺得係幾難....除非我真係唔知, 或者真係好抵, 或者本身我都好鐘意/有用啦...., 如果係咁, 我直頭會自己走上門添....: ) 總括黎講...., 幾好玩...哈哈~ (有無朋友想睇無線電視收費台呀?? 我欏左佢電話, 其實如果無有線既話$100一個月都OK既...可惜我已經有有線啦...., 想睇既話聲我知啦)

沒有留言: