星期六, 9月 23, 2006

講下Mega Box

由於小弟公司下年有部份Department會搬去MegaBox (因為賣左舊廈), 所以對Megabox既進展唔多唔少都有特別留意下.., 近日聽到新聞話佢引入幾個大型租戶, 有冒險樂園, B&Q /百寶商(賣家居野), 仲有溜冰場, 好似好勁咁...但係我實在幾想知佢會唔會攪得成功... 小弟黎講不嬲非常非常欣賞新鴻基攪商場既實力, 最令我欣賞既係新城巿同APM, 我完全估唔到APM可以攪得咁旺, 開左年半都仲係咁多咁多人...(當然經濟好左係一個原因).... 不過APM, 新城巿, 又或者新都會等等, 都係因為隔離就有一個交通樞紐, 而且亦係區內唯一最大商場, 所以我覺得佢地係有認真揀過地方, 至於Megabox..., 我又係有D擔心... 1. 交通真係唔方便, 佢Quote就話接連多條九龍主要幹道, 鄰近九龍灣地鐵站, 駕車或乘公共交通工具(請留意佢主頁寫左 "公"具), 均可輕鬆抵達... 我真係好想問下佢地有無嚮地鐵站行過過去, 大佬呀, 嚮MTR過去, 我估15mins都唔得.., 中間仲要經過德福新舊兩個商場, 人地恒隆又攪得唔錯, 除左去朝聖之外, 再去其實真係諗過先.... 仲有喎, 接連九龍主要幹道.., 我頂, 人地個度都無得轉番入黎, 關你鬼事咩..., 同埋主要幹道都係因為去第二區先行, 無啦啦黎你個度?? 係咪咁有 selling point 呀?? 即管睇下你無左地鐵火車係咪都攪得咁成功!~ 2. 講消費潛力, 東九龍區數得出既大商場已經好多, 新都城, APM, 德福, 荷里活.., 有呢四個嚮度搶生意, 遠少少仲有個又一城, 基本上所剩已經無幾.., 再加上後生仔女鐘意去旺角/尖咀/銅鑼灣, 仲邊度有人會去你個度?? 當然你會有一班嚮個度放工無野做既上班一族去你個度行下..., 但係消費最多既星期六及日..., 變左無人去, 你睇下D租戶會點話你?? 嘉里建設本身有咩商場小弟其實無去留意過, 唔知往積如何.., 當然我POINT OUT到出黎既野班management一定有諗過, 會點解決我都其實好想知, 係咪單靠接駁巴士同行人天橋就得? 我都好想睇真D... 想當年我都critise過APM, 但係SHK証明比我睇佢幾咁有料.. 自問小弟都係住嚮東九龍咁多, 多個大商場俾我hea下時間我都好想, 最好多D餐廳比我試下添!~ 無論如何都祝你成功...~

4 則留言:

Herman 說...

are u working in hs?

btw i agree with you about those weak points of megabox...

Billy 說...

沒錯...HASE :)

要攪一個大型商場唔算好難, 但係嚮無乜完善交通網絡再加上唔近民居, 又唔近大都會...其實真係幾暗湧的~

Herman 說...

i'm workin' in another bank which has also sold their office in central. you're in frontline while i'm in support role.

Billy 說...

中資銀行??
個office應該係近上環個邊係咪??