星期日, 9月 10, 2006

充實的生活

呢排D生活真係幾Full, 每一日都好似總會有D野要做咁.. 星期一晚番屋企食飯 星期二晚上堂 星期三晚去玩 星期四晚上堂 星期五晚去玩 星期六晏晝上堂 星期六晚去玩 星期日休息+準備下星期既野 中間夾著一D做下功課, 執捨下既工作.. 好似每一日都有D目的, 無乜時間諗埋D無謂野.. 呢排個人嚮工作上又開心左, 可能都係因為個環境所至, 所以話呢..., 我真係唔可以離開中環呢個地方..., 離開左中環真係覺得自己無咁Pro..., 剩係呢一點都已經填左我心中一點點既虛榮...哈哈..., 我認架...我係有D貪慕虛榮 :) 呢排都係學好D普通話同英文, 不論 listening 同 oral 都係咁話..., 寫方面, 就真係要睇寫proposal 既功力如何啦, 希望練得多都會有D進步啦...暫時覺得各個方面都配合得幾好, 都算叫住順著自己想既野去行.., 黎緊就真係要放番D時間落去$$$身上, 個巿好似越黎越陌生咁, 我已經無理過佢地好耐.., 連信報都無再睇, 開始越黎越 Out, 真係要睇下點樣可以放番多D時間落去... 暫時 so far so good, 希望呢D日子維持耐D..., 我其實唔係太貪心.., 唔駛我煩, 等我開開心心咁我就OK~ 呵呵 (其實咁樣已經好貪心, 哈).. 祝自己好運~~~

沒有留言: